יום ראשון, 20 בינואר 2013

ניסיונות וחיפושי טכניקה

אני עושה את זה כל הזמן...... אני אף פעם לא מרוצה מאד מהטכניקה שאני בוחרת לאיור ותמיד אחרי שאני מסיימת את האיור אני רוצה להמציא את הטכניקה הבאה.
אני לא מנסה ליצור יש מאין, אלא בעיקר להתנסות בוריאציות שונות של שילובי חומרים ומה מסתדר הכי טוב עם היד שלי. מה מדגיש את הטוב ומה מבליט את החסרונות.
לאחרונה ראיתי את האיורים מהמקסימים של מאיירת ניו-זילנדית, פריה בלקווד FREYA BLACKWOOD וניסיתי להבין מה כל כך מושך אותי אליהם.
מה שהכי אהבתי היה השילוב כמעט מרושל של הקו שהוא כמו סקיצה וצבעי מים עדינים, בפלטה צבעונית שנבחרה בקפידה.
חיפשתי וניסיתי וגיליתי שאפשר לצייר בעפרון פחם, בחופשיות עם הדגשות פה ושם, ואני מאד אוהבת כשהקו הוא לא אחיד וברור, ואז לסרוק ולהדפיס על נייר מים, עדיף בהגדלה, ואת זה לצבוע בצבעי מים. התוצאה מתקבלת מאד מעניינת.
אני אמשיך לנסות ואולי זאת תהיה הטכניקה לספר הבא שלי.

ניסיונות שעשיתי

 
צבעי מים ועיפרון פחם על נייר מים חלק
סרקתי סקיצה שעשיתי בעיפרון פחם, הגדלתי והדפסתי על נייר עבה ואז צבעתי באקוורל והוספתי עם קו בעיפרון פחם.

 
יש הבדל גדול בין סוגי נייר שונים איך הצבע והפחם מתיישבים עליהם.
בעבודה על הספר נאחרון גיליתי שהכי נוח לסרוק נייר חלק ללא טקסטורה. ועדיין זה נייר צבעי מים איכותי. כאן השתמשתי ב- Fabriano Grana Satinata Hot Pressed 300gr

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה