יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

הזמנה לחתונה

נפל בחלקי להכיר את דפנה כבר כמה שנים טובות. היא מאז ומתמיד תמכה בכל כישרון שלי וגם ביקשה שאעצב את הזמנה לחתונתה. הצעתי איור - והיא זרמה, כדרכו במילים "אני סומכת עליך...."
אין דבר שמלחיץ אותי יותר. אני נכנסת לסיחרור וחוסר ביטחון ומתחילה להתלבט מה הכי כדאי.
מלא שירבוטים נזרקו לפח, נסענו לחופשה וחזרנו. ואז התייחשבתי ליד השולחן וזה קרה.




רציתי להוסיף משהו אישי, מתוך החיים של דפנה ושי. ומה יותר אישי מהילדים..... הבת של שי והכלבים של דפנה.
בשבילי, חתונה זה בית. כלומר, האירוע עצמו הוא חגיגה של שתי נשמות שהצליחו למצוא אחד את השניה ולהתחבר לביחד. הביטוי הגשמי, הפיזי של הביחד הרוחני, הוא בית. לכן אני מתרגשת ובוכה בחתונות :-) לכן, כל כך נהניתי לאייר ולעצב את ההזמנה של דפנה ושי.
מזל טוב!!!


3 תגובות:

  1. ריטה, מקסים! מתכתב עם "שנת הגשמת ציפיות".
    לדעתי, האיור יכול היה לתפוס חלק נרחב יותר בגוף ההזמנה... ושוב, מקסים ממש.

    השבמחק
  2. תודה רבה גליה!
    את אומרת שיש לי עניין עם כביסה......
    ואכן אני עושה הרבה כביסה, כמעט כל יום.
    כמה נחמד שאפשר לצקת משמעויות רבות לתוך משהו יומיומי וכמעט באנאלי, כמו כביסה....

    השבמחק
  3. אמנות הזן והכביסה? (:

    השבמחק